Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Aydınlatma Metni
A-HAZIRLANIŞ AMACI SİZLERİ AYDINLATMAK
İşbu aydınlatma metni, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun (“Kanun”) 10 uncu maddesi ile Aydınlatma Yükümlülüğünün Yerine Getirilmesinde Uyulacak Usul ve Esaslar Hakkında Tebliğ kapsamında veri sorumlusu sıfatıyla Saha Plus Ve Telekomünikasyon Hizmetleri . (“Şirket”) tarafından aydınlatma yükümlülüğünün yerine getirilmesi amacı ile hazırlanmıştır.
B- BİLMENİZ GEREKEN TANIMLAR
• Kişisel Veri: Kimliği belirli veya belirlenebilir gerçek kişiye ilişkin her türlü bilgiyi,
•Kişisel Verilerin İşlenmesi: Kişisel verilerin elde edilmesi, kaydedilmesi, depolanması, muhafaza edilmesi, değiştirilmesi, yeniden düzenlenmesi, açıklanması, aktarılması, devredilmesi, elde edilebilir hale getirilmesi, sınıflandırılması, kullanılmasının engellenmesi dahil olmak üzere toplandıktan sonra silme, yok etme ya da anonim hale getirmeye kadar geçen süreçte yapılan her türlü faaliyet.
• Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ( KVKK ): 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nu,
• Veri Sorumlusu: Kişisel Verilerin işleme amaçlarını ve vasıtalarını belirleyen, veri kayıt sisteminin kurulmasından ve yönetilmesinden sorumlu olan gerçek veya tüzel kişiyi, ifade eder.
C-KİŞİSEL VERİLERİNİZİN İŞLENME AMAÇLARI
Siz (Müşterilerden) saha hizmeti nedeniyle elde edilen Kimlik Verisi, İletişim Verisi ,6698 sayılı Kanun’un 5. maddesinde yer alan “bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması” veya “ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması” gibi veri işleme şartları çerçevesinde, Saha Operasyonları yapan‘‘Şirket ‘‘ sıfatıyla sunulan her türlü ürün ve hizmette kullanılması, Şirket tarafından yürütülen ticari faaliyet ve hizmetlerin (Active Directory Yönetimi ,Exchange Yönetimi ,Sunucu Yönetimi ,Veritabanlı Performans Yönetimi, Sunucu Yedekleme Yönetimi ,Veritabanlı Yedekleme ve Kurtarma Yönetimi, Güvenlik Yönetimi ,Donanım Kiralama Hizmetleri,Yerel Ağ Yönetimi,Geniş Alan Ağ Yönetimi) gerçekleştirilmesi için ilgili iş birimleri tarafından gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı ticari ve/veya iş stratejilerinin planlanması, saha operasyonuyla hizmet sunulan firmaların iş süreçlerinin ve sözleşme süreçlerinin yürütülmesi, Şirket nezdinde yapılan veya aracılık ettiği işlemlerde müşteri kimliklerinin tespit edilmesi amaçlarıyla ve buna ek olarak; Kimlik Verisi, İletişim Verisi 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanun’un4.maddesinin c,ç,d bentleri mucibince ; c) Belirli, açık ve meşru amaçlar için işlenme. ç) İşlendikleri amaçla bağlantılı, sınırlı ve ölçülü olma d) İlgili mevzuatta öngörülen veya işlendikleri amaç için gerekli olan süre kadar muhafaza edilme yine aynı kanunun 5. Maddesinin c bendinde belirtilen ‘ Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması’’ve “ilgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması” hukuki sebeplerine dayanılarak ,’ŞİRKET’ e iş atayan firmalara karşı bilgilerin saklanması, raporlanması ve bu kurumların bilgilendirilmesi amaçlarıyla işlenmektedir.
D-KİŞİSEL VERİLERİNİZİ NASIL TOPLUYOR VE İŞLİYORUZ?
Kişisel Verileriniz ‘ŞİRKET’incallcenter merkezi otomatik veya telefon kaydı alınması yollarıyla veyahut doğrudan müşterinin kurulum veya arıza destek için adresine gidilmesi ya da elektronik posta marifetiyle müşteriden ya da’ ŞİRKET’ e iş atayan firmalar tarafından gelen taleplerden elde edilmekte ve işlenmektedir.
E-KİŞİSEL VERİ SAKLAMA VE İMHA POLİTİKAMIZ
E-1)Kişisel verilerinizi saklamayı gerektiren işleme amaçlarımızı şöyle sırlayabiliriz ;
İnsan kaynakları süreçlerini yürütmek, kurumsal iletişimi sağlamak.İstatikselçalışmalar yapabilmek, imzalanan sözleşmeler ve protokoller neticesinde iş ve işlemleri ifa edebilmek, yasal düzenlemelerin gerektirdiği veya zorunlu kıldığı şekilde, hukuki yükümlülüklerin yerine getirilmesini sağlamak, kurum ile iş ilişkisinde bulunan gerçek/ tüzel kişilerle irtibat sağlamak, çağrı merkezi süreçlerini yönetmek. İleride doğabilecek hukuki uyuşmazlıklarda delil olarak ispat yükümlülüğü.
E-2)Kişisel verileriniz sadece işbu aydınlatma metninde yer alan amaçlar doğrultusunda işlenmekte olup, talep üzerine veyahut süresi dolduğunda ya da amacını yitirdiğinde tarafımızca aşağıda sıraladığımız sebep veya sebepler halinde
6698 sayılı Kanunun 7 nci maddesinin üçüncü fıkrası ile 22 nci maddesinin birinci fıkrasının (e) bendine dayanılarak Kişisel Verilerin Silinmesi, Yok Edilmesi Veya Anonim Hale Getirilmesi Yönetmeliğine uygun olarak
imha edilmektedir. İmha sebeplerini şöyle sıralayabilirz;
Kişisel verinin işlenmesine esas teşkil eden ilgili mevzuat hükümlerinin değiştirilmesi veya ilgası,kişisel verinin işlenmesini veya saklanmasını gerektiren amacın ortadan kalkması, kişisel veriyi işlemenin sadece açık rıza şartına istinaden gerçekleştiği hallerde, ilgili kişinin açık rızasını geri alması, ilgili kişinin hakları çerçevesinde kişisel verilerinin silinmesi ve yok edilmesine ilişkin yaptığı başvurunun Şirket tarafından kabul edilmesi, şirketin, ilgili kişi tarafından kişisel verilerinin silinmesi, yok edilmesi veya anonim hale getirilmesi talebi ile kendisine yapılan başvuruyu reddetmesi, verdiği cevabı yetersiz bulması veya Kanunda öngörülen süre içinde cevap vermemesi hallerinde; Kişisel Verileri Koruma Kuruluna şikayette bulunması ve bu talebin Kurul tarafından uygun bulunması kişisel verilerin saklanmasını gerektiren azami sürenin geçmiş olması ve kişisel verileri daha uzun süre saklamayı haklı kılacak herhangi bir şartın mevcut olmaması.
6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunun ilgili kişinin haklarını düzenleyen 11. maddesi mucibince ; kişisel verilerinizin;
a) işlenip işlenmediğini öğrenme, b) işlenmişse bilgi talep etme, c) işlenme amacını ve amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme, ç) yurt içinde / yurt dışında aktarıldığı 3. kişileri bilme, d) eksik / yanlış işlenmişse düzeltilmesini isteme, e) KVKK'nın 7. maddesinde öngörülen şartlar çerçevesinde silinmesini / yok edilmesini isteme, f) aktarıldığı 3. kişilere yukarıda sayılan (d) ve (e) bentleri uyarınca yapılan işlemlerin bildirilmesini isteme, g) münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi nedeniyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkmasına itiraz etme, ğ) kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme hakkı kapsamındaki taleplerinizi, “Veri Sorumlusuna Başvuru Usul ve Esasları Hakkında Tebliğ”e göre taleplerinizi aşağıda iletişim bilgileri yer alan veri sorumlusuna iadeli taahhütlü mektup aracılığıyla veya şahsen veya noter aracılığıyla yazılı olarak veya kayıtlı elektronik posta (KEP) adresi, güvenli elektronik imza, mobil imza KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI HAKKINDA AYDINLATMA METNİ-SAHA PLUS ya da daha önce bize beyan ettiğiniz ve sistemimizde kayıtlı bulunan elektronik posta adresiniz var ise elektronik posta adresinizi kullanmak marifetiyle bize ulaşarak iletebilirsiniz. Talepleriniz, belirtilen marifetleraracılığıyla tarafımıza ulaştırılmasından itibaren en geç 15 gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır.
.
G-VERİ SORUMLUSUNUN KİMLİĞİ
Yasemin Türkkan
Saha Plus İletişim ve Telekomünikasyon Hizmetleri
Seyit Nizam Mahallesi, 10. Cadde, No:9/12 Aydaş İş Merkezi
Saha Plusin Kişisel veri imha politikasının uygulanmasının takibi,
Yıllık denetimlerin gerçekleştirilmesi
Denetim raporlarının yönetime sunulması,
Saha Pluse iletilen bir KVKK ihlalini 30 gün içerisinde bildirmesi,
Çalışan personelin eğitimlerinin tamamlandırılması ve sınav yükümlülüğünün yerine getirilmiş olması,
Anılan politikada değşiklik olması durumunda bunu yönetime ve şirkete bildirmesi ve web sitesinde yayınlandırılması,
Kişisel Veri Güvenliği Saklama ve İmha Politikası
1.Amacımız
İşbu Kişisel Verilerin Korunması Politikası (“Politika”), 6698 Sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“KVKK”) ve 5809 Sayılı Elektronik Haberleşme Kanunu (“5809 sayılı Kanun”) başta olmak üzere ilgili mevzuat hükümleri uyarınca Saha Plus TELEKOMÜNİKASYON VE BİLİŞİM HİZMETLERİ LİMİTED ŞİRKETİ (“Saha Plus” veya “Şirket”) Kişisel Verileri korumaya yönelik yükümlülüklerini yerine getirirken uyması gereken esaslar ile takip edilecek yöntem ve süreçleri açıklamaktadır.
2.Neleri kapsıyor?
İşbu Politika Saha Plus’in işlemekte olduğu Kişisel Verilere ilişkin tüm faaliyet ve süreçlerini ve işbirliğine gittiği çözüm ortaklarından veyahut doğrudan müşterilerden elde ettiği kişisel verilerin güvenliğini ve imha politikasını ayrıca bu Politika Saha Plus’in çalışanları, çalışan adayları, stajyerleri, mal veya hizmet tedarikçileri, alt yüklenicileri, ziyaretçileri, web-sitesi ziyaretçileri, Kişisel Verilerin işlenmesine ilişkin tüm süreci kapsamaktadır.
3.İlkelerimiz
a-Saha Plus , 6698 sayılı KVKK m.4 ve 5809 sayılı Kanun m.51’e uygun olarak Kişisel Verileri işlerken aşağıdaki ilkelere uyar:
a-Hukuka ve dürüstlük kurallarına uygunluk,
b-Doğru ve gerektiğinde güncel olacak şekilde,
c-Belirli açık ve meşru amaçlar için,
d-İşlendiklerim amaçlarla bağlantılı, sınırlı ve ölçülü olarak,
e-KVKK’da öngörülen veya işlendikleri amaç için gerekli olan süre kadar muhafaza edilme.
4. Kişisel Verilerinizi Nasıl ve Neden İşliyoruz?
Saha Plus KVKK m.10 ve diğer ilgili mevzuata uygun olarak Aydınlatma Yükümlülüğü kapsamında bilgilendirme yaptıktan sonra Kişisel Verileri KVKK’ya uygun olarak işler. Bilgilendirme metni olan “Saha Plus Kişisel Verilerin İşlenmesine ve Korunmasına İlişkin Aydınlatma Metni” Saha Plus ‘in web-sitesinde kamuya açık olarak yayınlanmakta ve Çağrı Merkezi’nde sözlü olarak dinlenebilmektedir.
Saha Plus Kişisel Verileri KVKK m.5 uyarınca açık rızanın alınmasının gerekli olduğu durumlarda İlgili Kişi’nin açık rızasını almak suretiyle işler. Açık rıza alınmasının gerekli olmadığı aşağıdaki durumlarda ise açık rıza alınmaksızın Kişisel Veriler işlenir:
a- Kanunlarda açıkça öngörülmesi.
b-Fiili imkânsızlık nedeniyle rızasını açıklayamayacak durumda bulunan veya rızasına hukuki geçerlilik tanınmayan kişinin kendisinin ya da bir başkasının hayatı veya beden bütünlüğünün korunması için zorunlu olması.
c-Bir sözleşmenin kurulması veya ifasıyla doğrudan doğruya ilgili olması kaydıyla, sözleşmenin taraflarına ait kişisel verilerin işlenmesinin gerekli olması.
d-Veri sorumlusunun hukuki yükümlülüğünü yerine getirebilmesi için zorunlu olması.
e- İlgili kişinin kendisi tarafından alenileştirilmiş olması.
f-Bir hakkın tesisi, kullanılması veya korunması için veri işlemenin zorunlu olması.
e- İlgili kişinin temel hak ve özgürlüklerine zarar vermemek kaydıyla, veri sorumlusunun meşru menfaatleri için veri işlenmesinin zorunlu olması.
4.3.Saha Plus aşağıdaki amaçlar ile sınırlı olarak KVKK m.5 ve m.6’ya uygun olarak Kişisel Verileri işler:
a) Telekomünikasyon ürün veya hizmetlerini sunmak buna bağlı operasyonel süreci yürütmek,
b) Sunduğumuz ürün veya hizmetlere ilişkin bilgilendirme yapmak,
c) Sunduğumuz hizmetlerin ölçümlenmesi, hizmetlerin iyileştirilmesi ve çeşitlendirilmesi, strateji belirlenmesi,
d) Yararlanmakta olduğunuz hizmetler ile ilgili kimlik tespiti, sözleşme akdedilmesinden başlayarak sonlandırmaya kadar yapılan tüm abonelik işlemleri, çağrı merkezi hizmetlerinin sunulması, talep ve şikayet yönetimi, müşteri memnuniyetinin ölçülmesi, her tür müşteri ilişkileri faaliyetleri,
e) Düzenleyici ve denetleyici kurumlar ile yasal düzenlenmeler gereğince zorunlu kılınan raporlama ve sair yükümlülüklerin yerine getirilmesi,
f) Hukuki veya idari takip yollarına başvurulması.
4.4. Özel Nitelikli Kişisel Veriler KVKK m.6 ve ilgili mevzuata uygun olarak açık rıza alınmak veya hukuka uygun olarak ilgili çalışan taahhütnameleri alınmak suretiyle işlenmektedir.
5. VERİLERİNİZ NASIL YÖNETİYOR VE NE TÜR GÜVENLİK ÖNLEMLERİ ALIYORUZ?
5.1. Kişisel Veri Güvenliğiniz Amacıyla Aldığımız İdari Tedbirler
a)Saha Plus’in Kişisel Verilere ilişkin yasal yükümlülüklerini yerine getirmek, işbu Politikanın uygulanmasını sağlamak ve denetlemek üzere,bünyesinde yönetici sıfatına haiz kişisel veri sorumlusu görevlendirmiştir.
b)Saha Plus tarafından işlenen Kişisel Verilere ilişkin envanter mevzuata uygun olarak hazırlanmış olup, gerektiğinde güncellenmektedir.
c)Saha Plus ,çalışan, müşteri, tedarikçi, iş ortakları ve diğer üçüncü kişiler ile girdiği herhangi bir ilişki kapsamında Kişisel Veri işlenmesi veya aktarımının söz konusu olduğu durumlarda, ilgili işleme veya aktarımın KVKK ve ilgili mevzuata uygunluğunun sağlanmasını temin etmek üzere gerekli yükümlülük, taahhüt ve cezaları ilgili sözleşme içinde düzenlemekte veya bu konuda ayrı bir sözleşme imzalamaktadır.
d)Gerekli olması halinde, Saha Plus kendi çalışanları, tedarikçilerinin, iş ortaklarının veya alt yüklenicilerinin çalışan veya temsilcilerine ilgili görev, iş veya sürecin gerektirdiği şekilde yazılı gizlilik taahhütnameleri imzalatarak bunları saklamakta veya tedarikçi, iş ortakları veya alt yüklenicileri tarafından saklanmalarını sağlamaktadır.
e)Çalışanlar ile imzalanan iş sözleşmelerinde Kişisel Verilerin korunmasına ilişkin maddeler bulunmakta veya ayrıca taahhüt imzalatılmaktadır.
Disiplin Yönetmeliğinde Kişisel Verilerin hukuka ve Saha Plus Politikalarına aykırı şekilde işlenmesine ilişkin yaptırımlar belirlenmiş ve çalışanlar bunlar hakkında eğitimlerde bilgilendirilmektedir.
Tüm çalışanlara en az 6 ayda bir kez olmak üzere Kişisel Veri Güvenliği Eğitimi verilmektedir. Eğitimlerde özetle 6698 sayılı KVKK’ya ilişkin genel bilgiler, Kişisel Verileri Koruma Kurumu ve mevzuatta düzenlenen cezalar anlatılmaktadır.
5.2. Kişisel Veri Güvenliğiniz Amacıyla Aldığımız Teknik Tedbirler
İlgili birimlerde teknik konularda bilgili personel istiham edilmektedir.
Çalışanların yetki tanım ve eğitimleri “izin verilmedikçe yasaktır” esasına uygun yapılmakta ve gerekli taahhütler alınmakta ve kısıtlı erişim sağlanabilmektedir.
Bilgi sistemlerinde yer alan bilgilerin ve yazılımların gizliliğinin, bütünlüğünün ve erişilebilirliğinin korunması amacıyla anti-virusuygulamaları kullanılmaktadır.
Kişisel Verilerin güvenli şekilde saklanması için uygun yedekleme program ve yöntemleri kullanılmaktadır.
Kullanıcı hesapları ve şifreleme süreçleri üst düzey koruma önlemleri alınarak hassasiyetle yürütülmektedir.
Harici bellek kullanımları çalışan rol bazında sınırlandırılmaktadır.
Şirketin kullandığı bilgisayar programlarında kullanıcı hesaplarına rol bazında yetkiler tanımlanmaktadır. Bu yetkilerin kontrol süreci yılda bir kez yapılmaktadır.
Üç ayda bir PCI taraması ile zaafiyet ve güvenlik kontrolleri uzaktan erişim yolu ile yapılmaktadır.
Sistem LOG kayıtları tutulmaktadır. VeritabanLOG’ları zaman damgası ile damgalanarak arşivlenmektedir.
Sistem arayüzlerinde kişisel veriler ya hiç gösterilmemekte, ya da maskelenmektedir. Hizmet tedarikçilerimize yapılan veya kamu kurumlarına yasal mevzuat gereği zorunlu yapılan veri aktarımlarında, sadece ilgili verilerin paylaşılmasının sağlanması amacıyla maskeleme veya karartma yöntemleri uygulanmaktadır.
Saha Plus’in kullanmakta olduğu işyerinin güvenliğinin sağlanması amacıyla kamera kaydı alınmak suretiyle Kişisel Veriler işlenmektedir. Kamera sayısı, konum ve kayıt süreleri yasal düzenlemelere gereğince amaç ile sınırlılık ilkesine uygun olarak belirlenmektedir.
Kamera kayıtları için güvenlik firmasından hizmet alınmaktadır. Kamera kayıtlarına gizlilik taahhütnamesi imzalamış olan yetkili personel tarafından erişim sağlanmaktadır.
5.3. Web-sitesi, Uygulamalar ve Çerezler
Saha Plus’ininternet üzerinden web-sitesi https://www.sahaplus.com.tr/kvkk cep telefonu üzerinden mobil uygulaması ile ulaşılabilmekte ve Web sunucu sistemin ulaştığı sistemlerin önünde Güvenlik Duvarı sistemi kullanılmaktadır. Çerez politikası Saha Plus’in web-sitesinde yayınlanmaktadır.
6.İHLAL HALİNDE NE YAPIYORUZ?
Veri güvenliği zayıflık veya ihlal olayı halinde ilgili çalışan durumu derhal bir üst Yöneticisine e-posta ile raporlar. Çalışanlara verilen Kişisel Veri Eğitimlerinde prosedürler ayrıntılı olarak açıklanır ve prosedürler çalışanların erişimine açık tutulur.
7. KİŞİSEL VERİ HAKLARINIZ NELERDİR?
7.1.Saha Plus , Veri Sahiplerine (İlgili Kişilere) KVKK m.11 uyarınca kişisel verilerin korunması ile ilgili olarak aşağıdaki haklara sahip oldukları hakkında bilgi verir ve aydınlatır;
Kişisel verinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,
Kişisel veriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,
Kişisel verilerin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,
Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,
Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme, düzeltme yapılması halinde verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bilgi verilmesini isteme,
Kanun’un 7. Maddesi çerçevesinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme, silme veya yok edilmesi halinde verilerin aktarıldığı üçüncü kişilere bilgi verilmesini isteme,
İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler ile analiz edilmesi sonucunda aleyhinize bir sonuç ortaya çıkması halinde itiraz etme,
Kişisel verinin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğraması halinde zararın giderilmesini talep etme.
7.2. Veri sahipleri ayrıca yukarıda belirtilen hakları kullanmak ve talepte bulunmak için websitesinde bulunan başvuru formunu doldurabilecekleri ya da kendi hazırlayacakları dilekçeyi (Bu dilekçe şunları içermelidir: adınız, soyadınız, TCKN’niz, cevap almak istediğiniz adresiniz, e-posta adresiniz veya faks numaranız, başvuru tarihiniz, talebinize ilişkin detaylı açıklamalarınız) imzalı olarak aşağıdaki yöntemler ile iletebilecekleri hakkında bilgilendirilir:
Size ait mobil imza/eimza ile imzalanmış yazılı bir dilekçe belgesi olmalıdır. Bu dilekçe şu bilgileri içermelidir: (Ad, soyad, TCKN, cevabınızı almak istediğiniz adres veya e-posta adresiniz, talebinize ilişkin açıklamalarınız
7.3. Saha Plus, başvuruda yer alan talepleri, talebin niteliğine göre en geç otuz gün içinde olmak üzere en kısa sürede ücretsiz olarak sonuçlandırır. Ancak söz konusu işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi hâlinde, Kurum tarafından belirlenen tarifedeki ücret alınabilir. Şirket, talebi kabul edebileceği gibi gerekçesini açıklayarak reddedebilir; cevabını yazılı olarak veya elektronik ortamda bildirir. Başvuruda yer alan talebin kabul edilmesi hâlinde Şirket, talebin gereğini yerine getirir.
8. Yürürlülükve Tarihi
Bu Politika Saha Plus’in yönetici kadrosu eşliğinde hukuk departmanı tarafından hazırlanır, Yönetim tarafından onaylanır ve yayım tarihinde yürürlüğe girer. Bu Politika ve Politika’da yapılan değişiklikler çalışanlara e-posta ile duyurulur ve Saha Plus’ın web sitesinde www.sahaplus.com.tr adresinde yayınlanır. Bu Politika mevzuat değişiklikleri veya Şirketin ihtiyaçları doğrultusunda yılda en az bir kez olmak üzere gözden geçirilerek, gerekli ise güncellenir. Değişiklikler Politika’nın sonunda tarih ve sayısı ile belirtilir.08/06/2021
Kıymetli Veri Sahibi, 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu’nun 11. maddesinde sayılan ve Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası’nda yinelenen haklarına ilişkin taleplerinizi ilgili yasal mevzuat mucibince işbu formun doldurulmasına müteakip, aşağıdaki usullerden herhangi biriyle Saha Plus’e iletilmesini önemle rica ederiz. Şirketimize yapılmış olan başvurular, KVKK’nın 13/2. maddesi gereğince, talebin içeriğine göre talebin Saha Plus’e ulaştığı tarihten itibaren en geç 30 (otuz) gün içinde cevaplanacaktır.
BAŞVURU YÖNTEMİ
BAŞVURU YAPILACAK ADRES
BAŞVURU KONUSU
YAZILI BAŞVURU
Islak imzalı şahsen veya noter kanalıyla
Saha Plus İletişim ve Telekomünikasyon Hizmetleri
Seyit Nizam Mahallesi, 10. Cadde, No:9/12 Aydaş İş Merkezi
Zarfın/tebligatın üzerine “Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Kapsamında Bilgi Talebi” yazılacaktır.
E-POSTA YOLUYLA BAŞVURU
kvkk@sahaplus.com.tr
E-postanın konu kısmına “Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Kapsamında Bilgi Talebi” yazılacaktır.
Kişisel Bilgileriniz
AD-SOYAD:
T.C. KİMLİK NO:
ADRES:
CEP TELEFONU:
ELEKTRONİK POSTA ADRESİ
ŞİRKETİMİZ İLE OLAN İLİŞKİNİZ
o İş ortağı
o Müşteri
o Çalışan (İlgili Birim: )
o Eski Çalışan (Çalışılan Tarih Aralığı: )
o Çalışan Adayı (Tarih: )
o Ziyaretçi (Ziyaret Tarihi: )
o Diğer (Bildiriniz: )
Verı̇ Sahı̇bı̇ Temsı̇lcı̇sı̇ Olarak Taahhüt ve Bilgilendirme İşbu başvuru; “Veri Sahibi’nin temsilcisi” sıfatıyla tarafımca yapılmaktadır. İşbu başvuruyu yapmaya kanunen yetkili olduğumu, başvuruda yer alan her türlü bilgi ve belgenin gerçeğe uygun ve doğru olduğunu; hukuka aykırı, yanlış, yanıltıcı hiçbir bilgi vermediğimi kabul, beyan ve taahhüt ederim. Yetkisiz bir başvuru gerçekleştirmem halinde başvurum ile elde edilen kişisel verilerin kanuna aykırı ve/veya haksız bir şekilde paylaşılmasına sebep olabileceğimi; bu nedenle her türlü sorumluluğu aldığımı, yine Saha Plus’in işbu yetkisiz başvuru sebebi ile doğrudan veya dolaylı olarak uğrayabileceği zararlardan sorumluluğum bulunduğunu kabul, beyan ve taahhüt ederim.
Kişisel Veri Sahibi Adına Başvuruda Bulunan Kişi:
Adı Soyadı :
Başvuru Tarihi :
İmza :
Veri sahibi adına temsilci marifetiyle yapılacak her türlü başvuruda, Başvuru Formu’na ek olarak ilgili başvuruyu yapmaya yetkili kılındığını beyan eden noterce onaylanmış vekaletnamenin onaylı suretinin; velayet/vesayet altında olan kişiler için yapılacak başvurularda ise söz konusu durumu belgeleyen evrakların Saha Plus’e gönderilmesi gerekmektedir. Ek olarak sayılan evrakların gönderilmemesi veya beyan edilen özelliklere haiz olmaması durumunda başvuruların değerlendirilmeyeceğini hatırlatmak isteriz.
Lütfen talebinize uygun olan hakkın / hakların yanındaki kutucuğu işaretleyiniz
o Şirketinizin hakkımda kişisel veri işleyip işlemediğini öğrenmek istiyorum.
o Eğer şirketiniz hakkımda kişisel veri işliyorsa bu veri işleme faaliyetleri hakkında bilgi talep ediyorum.
o Eğer şirketiniz hakkımda kişisel veri işliyorsa bunların işlenme amacını ve işlenme amacına uygun kullanılıp kullanmadığını öğrenmek istiyorum.
o Eğer kişisel verilerim yurtiçinde veya yurtdışında üçüncü kişilere aktarılıyorsa bu üçüncü kişileri bilmek istiyorum.
o Kişisel verilerimin eksik veya yanlış işlendiği düşünüyorum ve bunların düzeltilmesini istiyorum.
o Kişisel verilerimin kanun ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, kişisel verilerimin silinmesini istiyorum.
o Eksik ve yanlış işlendiğini düşündüğüm kişisel verilerimin aktarıldığı üçüncü kişiler nezdinde de düzeltilmesini istiyorum.
o Silinmesini talep ettiğim kişisel verilerimin aktarılan üçüncü kişiler nezdinde de silinmesini istiyorum.
o Şirketiniz tarafından işlenen kişisel verilerim münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edildiğini ve bu analiz neticesinde şahsım aleyhine bir sonuç doğduğunu düşünüyorum. Bu sonuca itiraz ediyorum.
Lütfen kanun kapsamındaki talebinize ilişkin kişisel verileri açıklayınız
Lütfen başvurunuza vereceğimiz yanıtın tarafınıza bildirilme yöntemini seçiniz.
o Adresime gönderilmesini istiyorum.
o E-posta adresime gönderilmesini istiyorum.
Başvuru Sahibi / Temsilci Adı Soyadı :
Başvuru Tarihi :
İmza :
İşbu başvuru formunda yer alan kişisel verileriniz 6698 sayılı kişisel verilerin korunması kanunu kapsamında veri sahiplerinin haklarına ilişkin Saha Plus’dan bilgi edinmesi için meşru amaca hizmet etmek amacıyla elde edilmiş olup ,30 gün içerisinde başvurunuza işbu başvuru formunda yer alan bilgiler doğrultusunda cevap verilecek olup daha sonrasında Saha Plus’in kişisel veri saklama ve imha politikası kapsamında işbu form imha edilecektir.